Wij plaatsen cookies om onze website optimaal te laten functioneren en prestaties te meten. Door gebruik van deze website geef je akkoord op deze cookies.
prima
EEN NIEUWE LASH FILLER ONDERWEG? LATEN WE EEN REVOLUTIE TEWEEGBRENGEN IN DE REVOLUTIE!

Kan een revolutie een revolutie teweegbrengen? Voor ons bij InLei® ligt het antwoord niet voor de hand. Het vergt tijd, energie, ambitie en moed om een nieuw avontuur aan te gaan zonder enige garantie op succes. Maar het is haalbaar!

 Wat was onze grootste angst?

Zeker niet om de uitstekende resultaten die we al behaalden te evenaren of te overtreffen. Projecten als deze vergen jaren van investeringen en middelen. Niet iedereen heeft de moed om dergelijke risico's te nemen, vooral als ze al een uitstekende lijn producten van hoge kwaliteit hebben.

HET GROTE MOMENT KOMT. We boeken grote vooruitgang en nu willen we je stap voor stap meenemen op een reis door de innovaties die er in 2024 komen.

Inlei 25,9

EEN NIEUWE LASH FILLER ONDERWEG? lATEN WE EEN REVOLUTIE TEWEEGBRENGEN IN  DE REVOLUTIE! 

 Inlei 25,9

Kan een revolutie een revolutie teweegbrengen? Voor ons bij InLei® ligt het antwoord niet voor de hand. Het vergt tijd, energie, ambitie en moed om een nieuw avontuur aan te gaan zonder enige garantie op succes. Maar het is haalbaar!

 Wat was onze grootste angst?

Zeker niet om de uitstekende resultaten die we al behaalden te evenaren of te overtreffen. Projecten als deze vergen jaren van investeringen en middelen. Niet iedereen heeft de moed om dergelijke risico's te nemen, vooral als ze al een uitstekende lijn producten van hoge kwaliteit hebben.

HET GROTE MOMENT KOMT. We boeken grote vooruitgang en nu willen we je stap voor stap meenemen op een reis door de innovaties die er in 2024 komen.

HET IDEE

De beslissing om onze historische InLei® Lash Filler-lijn te vernieuwen kwam tussen 2019 en 2020. Terwijl we aan de productie werkten en trends in de gaten hielden, besloten we onze formuleringen te verbeteren om te voldoen aan de groeiende marktvraag naar "groenere" en niet-dierlijke producten.

De cosmeticawereld evolueert voortdurend en elke wereld brengt innovatie nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee. De transitie naar duurzamere ingrediënten, zoals plantaardige keratine, is een enorme stap voorwaarts. Zoals bij elke grote verandering zijn uitgebreide tests nodig om ervoor te zorgen dat de productkwaliteit en werkzaamheid niet in het gedrang komen. Alleen tijd, onderzoek en praktische toepassing zullen bepalen of deze nieuwe ingrediënten de prestaties van traditionele formuleringen echt kunnen evenaren of overtreffen. Maar met inzet en vastberadenheid ziet de toekomst er veelbelovend uit

Filler 25.9 blog 2

Dat is nog niet alles: we hebben in de wimperindustrie een groeiende behoefte gezien om behandelingen te versnellen, schone resultaten te garanderen en allergische reacties te minimaliseren. Een belangrijke verplichting! Dus gingen we om tafel met onze vertrouwde scheikundigen en schoonheidsspecialisten en begonnen ons avontuur naar een nieuwe productlijn die aan al deze wensen zou voldoen.

Wie had ooit gedacht dat we er drie keer zo lang over zouden doen als de oorspronkelijke regel?

DE ONTWIKKELING

Parallel aan de ontwikkeling van een veganistische formule hebben we de formuleringen en de wasmethode geoptimaliseerd voor een groene, snelle en schone behandeling. Het doel was duidelijk: het proces versnellen en vereenvoudigen zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van het eindresultaat, zowel qua krul als verdikking van de wimpers.

Na het testen van verschillende formuleringen en het maken van talloze aanpassingen waren we er klaar voor. Maar niet om het product te lanceren. We waren klaar voor een nieuwe ronde werkzaamheidstesten, die in een klinisch laboratorium zouden worden uitgevoerd. Dit was een essentiële stap om ervoor te zorgen dat het product echt werkte wat betreft het verdikken van de wimpers. Tussen oktober en december 2022 voerden we de tests uit in een gerenommeerd laboratorium in Milaan. 

Deze keer waren de uitdagingen meervoudig:

Tests op verschillende etniciteiten en 40 modellen (vergeleken met de 20 in de tests uitgevoerd op de klassieke Lash Filler-lijn), voor een totaal van 120 behandelingen;

Meting van niet alleen de dikte maar ook de lengte van de wimpers;

Vergelijkende test om het effect van deze verbeterde InLei® Lash Filler-behandeling te beoordelen met en zonder het dagelijks gebruik van InLei® Adiutrix wimperserum;

Introductie van een daadwerkelijke 'wassing' van de wimpers tijdens de behandeling, in tegenstelling tot de conventionele procedure.

Blog 25,9 3

DE RESULTATEN

Na drie maanden testen moesten we bijna twee maanden wachten voordat de laboratoriumspecialisten alle gegevens hadden verwerkt en het proces-verbaal hadden opgemaakt. Het wachten was bijna ondraaglijk, ook omdat de kerstvakantie tussen het einde van de tests en het begin van de data-analyse het tijdschema definitief verlengde.

21 januari 2023 was een gedenkwaardige datum: we ontvingen de officiële documenten en maakten aan al onze medewerkers en merkvertegenwoordigers bekend dat we met de nieuwe formuleringen en het nieuwe werkprotocol een aantal fantastische resultaten hadden bereikt die ons harde werk bevestigden!

 Specifiek:

  • 25% verdikking
  • 9% verlenging

Blog4

*Volgens het officiële protocol van de lamineringsbehandeling InLei® Lash Filler 25.9 wordt gegarandeerd een gemiddelde verdikking van 25% en een verlenging van 9% bereikt na een cumulatieve cyclus van 3 behandelingen.

Maar dat is niet alles. Door de behandeling te combineren met het gebruik van het InLei® Adiutrix-serum gedurende drie maanden, bereikten we ook:

  • 28% verdikking
  • 12% verlenging

Blog 5

Blog 6

Enkele van de prachtige modellen die hebben deelgenomen aan de wetenschappelijke test in het klinische instituut in Milaan. Jaar 2022.

 Deze resultaten zijn indrukwekkend, maar onze reis was nog maar net begonnen.

 Het is belangrijk erop te wijzen dat we de behandeling met 60% hebben gerevolutioneerd door de introductie van een Lash Filler met ingrediënten van plantaardige oorsprong. We hebben het protocol gewijzigd door een wasstap te introduceren en een vierde product toe te voegen dat de wimpers op moleculair niveau opnieuw opbouwt en het behandelingsproces beëindigt.

 We hebben geen wijzigingen aangebracht aan de eerste twee oplossingen, InLei® Lash Form 1 en InLei® Lash Fix 2, omdat ze vanaf het begin stabiel en veganistisch waren en altijd aan alle eisen van de industrie voldeden. Het had geen zin om ze te veranderen, omdat ze al perfect waren.

Blog 7

VOLGENDE:CERTIFICERINGEN

De vraag rijst dus: waarom zijn de producten ondanks deze prestaties nog steeds niet te koop? Het antwoord ligt in het feit dat ze ‘veganistisch’ verklaren en het verkrijgen van een officiële certificering twee verschillende dingen zijn. We zijn nauwgezet op zoek gegaan naar een certificerende instantie om mee samen te werken; een proces dat gedetailleerde controles en de verwerking van een aanzienlijke hoeveelheid papierwerk vereist.

 We waren er trots op dat we uiteindelijk voor VEGANOK hebben gekozen, een organisatie met meer dan 20 jaar geschiedenis en een internationale reputatie. Hun ethische certificering en educatieve missie heeft tot doel elke dag positieve verandering te bevorderen ten behoeve van iedereen: mensen, dieren en onze planeet.

 Bovendien zijn veel van de verpakkingsmaterialen die in ons assortiment worden gebruikt, zoals u kunt zien aan de pictogrammen op de etiketten, gekozen met het oog op duurzaamheid. Zo tonen wij met trots de internationaal erkende FSC-certificering, die een goed bosbeheersysteem en de traceerbaarheid van afgeleide producten garandeert.

Blog 9

DAT IS NIET ALLES.

We bleven werken aan het emotionele aspect van verpakkingen. InLei® is in de huidige context niet alleen een succesvol merk, maar vertegenwoordigt iets diepers. Het is niet zomaar een product: het is een levend wezen, een ervaring die de gebruiker vanuit verschillende perspectieven betrekt. Het doel is dat iedereen die InLei® benadert, de waarden ervan waarneemt en deze diepgaand ervaart, op manieren die verder gaan dan louter visuele perceptie.

Het merk moet zijn fundament, geschiedenis en reputatie communiceren. Het moet een solide belofte vertegenwoordigen, die een diepe band met de consument tot stand brengt. En zoals we altijd zeggen: hoe uitzonderlijk de formulering ook is, als de verpakking niet aantrekkelijk is, is het onwaarschijnlijk dat deze vanaf het eerste moment door de klant wordt gekozen. In dit opzicht hebben we een zekere bekendheid verworven, dankzij de fluweelzachte aanraking van onze verpakkingen, de delicate geuren en de heldere maar tegelijkertijd zachte kleuren. De aandacht en moeite die we in het verpakkingsontwerp steken, is net zo belangrijk als alle moeite en toewijding die we steken in het maken van de producten, zoals geïllustreerd in de vorige regels.

HOE ZIEN WIJ DEZE NIEUWE LIJN?

Blog 10

Schoon - Dit is een woord dat bij klanten onmiddellijk het beeld van de behandeling zelf oproept. Netheid. Het vertegenwoordigt de afwezigheid van allergische reacties en een duidelijke, goed gedefinieerde en onderscheidende uitstraling.

 Zacht - De nieuwe lijn is omhullend, bijzonder zacht voor de huid en vooral voor de ogen.

Elegant - Dit is het resultaat van voortdurende innovaties en aanpassingen die exclusief voor ons merk zijn gemaakt door de beste Italiaanse leveranciers, specialisten in de productie van materialen zoals plastic, aluminium en glas.

Essentieel - Zet de aandacht op de ogen en concentreert zich op de essentie van de look. De lijn bevat alles wat u nodig heeft om compromisloos een eersteklas behandeling uit te voeren.

 En dat is niet alles. We zijn al bezig met het plannen van een nieuwe kit, waarvan we beloven dat deze nog completer en spannender zal zijn dan de vorige. Kwaliteit en innovatie zijn de sleutelwoorden van het InLei®-personeel. We kunnen niet wachten om met jullie te delen wat we hebben gemaakt!

Maar het belangrijkste…

Wanneer zullen we deze innovaties aan de wereld presenteren?

De lancering is gepland voor april 2024. Er moeten nog een paar stappen worden voltooid: het inslaan van een aantal hoogwaardige grondstoffen, het verfijnen van het industrialisatieproces, het oplossen van enkele bureaucratische problemen met betrekking tot de registratie van cosmetische producten in de relevante portalen (gezien het feit dat we in ongeveer dertig landen over de hele wereld verkopen) en het afronden van de organisatie van een speciaal evenement om deze gelegenheid te vieren.

In het volgende artikel zullen we de naam en de belangrijkste moleculen van elk product onthullen. Aarzel niet om ons vragen te stellen, we zullen ze in het volgende artikel beantwoorden!

 Met liefde voor elke wimper,

 InLei® Nederland

© Inlei  /  privacyverklaring  /  ontwerp en realisatie: impuls